Teretulemast minu käsitöömaailma!

Minu käsitööelu internetimaailmas algas 2006 aasta alguses, kui meie perre sigines digifotoaparaat. Tegin Isetegija foorumisse oma teema ja hakkasin seal jooksvalt oma käsitöölisi tegemisi näitama. Sellest sai justkui minu pesa.
Nüüd aga tekkis tunne, et olen valmis sellest “pesast” välja lendama ja edaspidi hoopis blogis oma väljanäitust korraldama.
Et aga kõik ühest kohast leitav/loetav oleks, siis tassin siia kaasa ka oma ajaloo. Seega minu esimeste postituste sisuks on minu tegemised alates 2006 aastast kuni tänapäevani.

Lisa kommentaar

