03. jaanuar 2006

Esiti oli plaan kõik pildid ja tegemised kokku koguda ja siis näitusele panna, kuid vastu hommikut sai mul valmis plika soojad narmastega kindad ja niiväga oli tahtmine oma emotsioone jagada. Seega siis hakkan vahelduva eduga teile esitama jooksvaid tegemisi ja vanu asju, millest olen pildi saanud.

Siin siis on algatuseks pilt minu öisest üllitistest, vaadatuna nii seest kui väljast:

krissu_kindad

Kuna tekkis huvi narmatehnika kudumise kohta, siis samal teemal veel üks postitus:

Nii-nii, mõlgutasin siis oma mõtted sinnamaani, et arvasin et seletamisega asi raskem. Seega hoopis näitan, kuidas mina narmaid koon. Selleks kasutasin siis oma värskelt soetatud digifotoka võimalusi ja tegin ühe videoklipi, mille laadisin üles netti. Kel huvi, sikutage see alla siit. See on .mov formaadis. Mina kasutan selle mängitamiseks programmi QuickTime.

Kuna heli ei ole, siis kommentaariks mõned sõnad siinkohal juurde:
Mina koon narmaid tavaliselt üle kolme silma. Narmaridade vahele tuleb kududa üks rida põhilõngaga. Kõikse ettevaatlikum peabki olema just sellel real. Narmasilmused tuleb ettevaatlikult läbi kududa ilma liialt venitamata. Pärast silmuse läbikudumist olen mina alati pisut sikutanud vastavat narmaaasa, et silmus tugevalt kinni tõmmata.
Egas miskit, head katsetamist teile ja kui tekib veel mõni küsimus, siis laske aga tulla.

NB! Muideks alati pole kohustust kududa kindad kahe erinevat värvi lõngaga. Ise kudusin paar talve tagasi endale narmakindad mustast lõngast nii, et panin lõnga jooksma nii kera seest kui väljast (st et ikka on kudumiseks kaks lõnga, kuid tulemus on ühevärviline) ja tulemus on pisut selline reljeefselt täpiline, sest narmasilmused on ju nn kahekordselt. Igatahes vahvad tulid välja. Pärast endale kudumist sain veel mitu paari samasuguseid kududa, sest kui ema minu kindaid nägi, siis tellis endale ka ja kui ema sõbranna ema kindaid nägi, oli temalgi kohe soov samasuguseid saada. Siit siis hoiatus: idee on nakkav!!!

Lisa kommentaar

