16. jaanuar 2006

Et mul keerusalliga läheb veel pisut aega (eilekootu tundub liiga paks, ostsin täna uue, natsa õhema karvalõnga), siis näitan mõnda vana asja.

Eelmise aasta märtsis valmis mehele sünnipäevaks ntx selline kampsun:

mehe_pikk_kampsun    mehe_kamps_ligemalt

Esiti tundus mulle, et varrukad on natsa pikad ja pidin neid juba korrigeerima hakkama, kui mees mul sabast kinni sai. Need pidid ideaalse pikkusega varrukad olema, et siis ka jopet selga pannes ei lähe nad kaotsi😛

Kootud on see Novita Aran hallist lõngast, vardad nr 5 ja muster on selline.

 

Ja endale sai juba üsna mitu aastat tagasi kootud selline soe, pehme ja mõnus kampsik. See on minu külma aja lemmik 😀

minu _soe_ja_pehme_kampsik 

See on kootud Bergere De France Toison lõngast, vardad nr 5.5, mustriks tavaline 2*2 soonik.

Lisa kommentaar

