27. november 2006

Kui mäletate, siis suvel heegeldasin õepojale sünnipäevaks Nodzu. See on tal praegu lasteaias kaisuloomaks. Ühel ilusal õhtul astus kasvataja areldi lapsevanema juurde ja tunnistas,  et ta on poisi Nodzusse armunud ja küsis kas talle ei oleks võimalik ka sellist teha. Andsin nõusoleku. Õde oli aga nii lahke ja pakkus välja kõik neli looma, mille õpetus mul olemas on. Seepeale valiti välja hoopis Tiiger. Aga kunagi sai ju lubatud Kristellale, et järgmisena heegeldan talle Tiigri. Kus ma siis sain oma sõnadest taanduda, seda enam et juba ammu olin selle tarbeks varunud erksavärvilist Novita Helenit. Nüüd sai siis asi ette võetud. Juba kõrvadest tundus, et lõng on na paks ja sestap on tulemas hiigelloom. Oma lastele polnud sest kahju, sest neil väiksemaid kaisukaid küll. Piltidest ei suutnud ma välja valida, millisel toolil Tiiger just paremini poseerib, seetõttu panin mõlemad siia teile imetleda.

Tellimust hakkan siiski täitma pisut peenema, Steinbach Wolle Jumbo, lõngaga. Ehk siis tuleb ikka normaalse mõõduga kaisukas.

Aga ega pärlitest pole saanud oma näppe eemal hoida. Kui näitasin vanemale õele oma materjale pärliloomadest, siis vantsude peale hakkas ta eriti õhistama. Seepeale oli otsustatud, et ühe elevandi peab ta ka saama. Esiti oli plaan teha normaalset (loe: looduslikku) värvi elukas ja sellele mõeldes sai tellitud Helmehaldjast tumehalle seemneid. Kui töö valmis, siis ei jäänud ma sellega eriti rahule. Eks ma algaja kobakäpp ka alles, aga see kehahoid ei tahtnud eriti õnnestuda ja üldmulje polnud ka päris see, mis ootasin. Ja hing ei andnud rahu. Eile kui Tiiger valmis sai, võtsin asja uuesti ette ja tegin sel korral muinasjutulise sinise elevandi. Tehniliselt on ta võrreldes esimesega kindlasti parem, kuid kas ka kenam…..selles pole ma enam nii veendunud🙂

Lisa kommentaar

