14. november 2007

Oi, ma pean kohe ühe erakorraliselt kiire posti siia tegema.
Kristella saabus just äsja kunstiringist kaasas üks järjekordne klaasitöö. Ja apiapi, see on nii vinge, et ma pidin teile ka kohe paar klõpsu sellest tegema. Lihtsuses peitub ilu võlu, ütleksin ma selle kohta.

Ja, et minu puhul tegemist ikkagi Isetegijaga, siis ei piirdunud ma mitte ainult imetlemisega, vaid uurisin täpse töökäigu välja. Selline küünlaalus saavutati siis väidetavalt nii: kõigepealt oli tavaline kandiline klaasiruut, mille keskele oli õpetajal ära märgitud väike ruuduke (see pidi jääma ilma kaunistuseta). Klaas pintseldati pva-liimiga ja puistati sinna peale erivärvilisi klaasitükke. Kaunistatud klaasiruut pandi metallist alusele, mille keskel oli avaus (selle järgi vajus sulaklaas lohku) ja pisteti ahju.

Lisa kommentaar

