26. august 2007

Eelmise nädala kolmapäevast olen puhkusel ja mis siis ikka paremat teha, kui mõni peas mõlkunud idee realiseerida. Kõige rohkem olid hinge peal kaks lilleprojekti. Kui kõik õnneks läheb, siis saavad homme nende omanikeks kaks sünnipäevalastest kolleegi.
Esimeseks siis üks orhideevars. Originaalõied peaks olema sellised:

Minu lõpptulemus sai aga selline:

Teatud sarnasus on ju täitsa olemas.

Teiseks siis rukkililled kipslillega. Ma ei tea, kas olen nendega juba nii ära harjunud aga kuidagi miskit erilist on nende juures minu jaoks puudu. Loodan siiski, et saajale need meeldivad.
 

Lisa kommentaar

