13. veebruar 2008

Veel pisut gerbera- ja ussijuttu…

Mõned postid tagasi esitasin Teile küsimuse, milliseid lilli te ootaks oksjonile, kuid mitte ühtegi vastust ei saanud. Kuna ema-isa gerberad said päris palju vastukaja ja eelmiste õite katsetamisest/leiutamisest jäid järele mõned detailid, otsustasin teha veebruarikuu oksjonile ühe gerberaõiekese. Nii sai see alguse…
…kuniks ühel päeval saabus Kristella koju ja teatas, et õpetajal on nädala aja pärast sünnipäev. Mingil ajal Kristella küsis minu käest, et miks tema ei saa kunagi minu ilusaid lilli kinkida ja siis sai lapsele lubatud, et kui ta uurib välja, millal on tema õpetajal sünnipäev, siis ma võin miskit meisterdada. Nüüd oli see hetk siis käes😛 Eks ma olin natuke laisk ja lohe ka. Nikerdasin valmisolnud õiele pisut lisavidinaid juurde ja õpetajale rõõmuks sai viidud selline kimp:

6psigerbera

ja teile avanes mul võimalus proovida juba esimeste gerberate ajal meeles mõlkunud värvikombinatsiooni. Muidu kompositsioon ikka sama mis eelmiselgi:

oksjonigerbera2
Lisaks mõnele heleda niidiga tehtud pruunmustvalgele ussikesele, sai ema palvel tehtud üks kaelakee-käekee komplekt. Tal on nimelt nädalavahetusel sünnipäevale minek ja oli väga hädas kingitusega. Kasutatud on Helmehaldja nr 9 musti ja metallikkuldseid seemneid.

lyussikee

Lisa kommentaar

