28. aprill 2008

Oi, see nüüd tuleb pikk postitus hulga piltidega, sest pidevalt on tegemistega kiire-kiire. Aga kõigest järjekorras.
Pärast hulgalist rõngamaailma avastamist oli mul hädasti vaja ümberlülituda lillemaailma, sest tegemist ootasid lumikellukesed ja põllulilled. Nokkisin katsetuseks erinevaid õisi, kuid kohe kuidagi ei saanud soonele. Ennast mind jubedalt häiris, et tegemisel polnud seda särtsu sees. Kuniks…
Oli laupäeva hommik ja ma olin viinud Kristella tantsufestivalile viivale bussile. Kõik teised pereliikmed veel magasid. Tegin omale suure tassitäie pähklimaitselist kohvi ja selle nautimise kõrvale haarasin oma ainukese suhteliselt pildivaese lilleraamatu. Ja järsku käis klõps! Ma ei hoolinud sellest, et mul oli vaja teha sadaseitse muud asja ja kohustust – leidsin miskit, mis tekitas tunde, et pean selle kohe järele proovima ning ma ei saanud seda tunnet raisku lasta. Nii valmis paaripäevase keerutamismaratoni ja arvutihülgamise käigus roosioks, mis eile lõppenud oksjonil uue omaniku leidis. See oli nii mõnus tunne jälle olla õigel liinil ja mõttemaailmas, mida paar päeva hiljem aitas süvendada mõttemõlgutused Sant’ga gerberateemadel. Tänud talle selle eest.

roosioks1a roosioks1b

Vahele siiski väike kõrvalepõige chainmail’i, sest Krissu oli jälle sünnipäevale minemas ja saabunud oli Ameerikamaalt pisut värvilisi rõngaid. Sünnipäevalapsele sai siis tehtud kaelakee ja mobiiliripats:

gretekee5 gretekee4 

gretekee2 gretecelticstar

Õde Leale saatsin üllatuseks mõne sinise rõnga proovi, et näidata täpsemalt ilusat värvi, mida fotokasse püüda ei õnnestunud:

leacelticstar1 leajapdaisy1

ja drexile sai kiirkorras ka üks pronksikarva lilleke pakki pistetud:

drexijapdaisy1

ning loomulikult nõudis Kristella oma mobiili külge uut ja ilusamat lillekest. Sai talle siis ka värvilisem lilleke tehtud:

krissucelticstar

Aga et siis lilleteema oli meil praegu käsil , eks ole😛. Siin siis minu lumikellukesed:

lumikellukesed2a lumikellukesed2b

Kristella on kunstiringist mõned tööd koju toonud vahepeal:
1) klaasigraveerimismasinaga tehtud pildikesed. Need konkreetsed tunduvad olevat graveeritud nn vannitoaplaatidele (nu sarnased vähemalt olid lapsepõlves meie vannitoas ja köögis :P)

2) üks nunnu mõmmiküünlaalus

3) klaasitükkidest kokkusulatatud vaagen

kohe-kohe pidi valmis saama ka miskit sarnast värvilistest tükkidest. Eks vast järgmises postituses saan seda näidata.

Ja siis minu viimane lilletöö – põllulilled.

p6llulilled

Vat sarnane kimp mõlkus mul meeles ka siis, kui eelmisel aastal esimest korda rukkililli katsetasin. Aga ju siis hakkasin valest otsast katsetama, et tookord mu mõte puntrasse jooksis ja lõpuks ajapuudusel ainult rukkilillede ja kipslille oksakestega piirdusin. Samas on mul juba silme ees üks mõnus nn umbrohukimp paljudest meie aedades ja niitudel kasvavaist taimedest. Andke ainult põhjus mulle seda ära katsetada😀

Lõpetuseks veel üks elegantne käekee, mis lubati mul lahkelt üllatusoksjonile panna. Kasutatud on siin 4.4mm hõbetatud rõngaid, 7mm hõbedavärvi emailiga vaskrõngaid, nn mustriks seos nimetusega “bastard”.

bastard1a bastard1b

Lisa kommentaar

