10. jaanuar 2009

Jõulude ajal olid mu pisikesed järjekordselt haiged ja kuna õhus oli oht ka haiglasseminekuks, siis jõulude teisel pühal lükkisin mina niidile kolm “ussi”. Siiski sel korral läks õnneks ja teate, kui mõnus oli riiuli pealt jooksvalt muudkui aga usse võtta ussitamiseks😛
Esimene neist on mul meeles mõlkunud juba sellest ajast, kui tegin mõned keed kuldse ja hõbeda ning musta kombinatsioonis. Sai siis tellitud ka teisi värve metallikseemneid ja punaseid nähes oli mul kohe tahtmine teha punalillelise keskosaga musta ussi. Siin ta siis nüüd ongi lõpuks – selline mõnus ja pisut reljeefse mustriga:

jaan2009mustmetallikpunane

Alles pildistamisel avastasin, et mul on mustrisse üks kala sisse tulnud. Ei tea, kus mu silmad küll enne olid😛 Pean vist nüüd harutama hakkama, kuigi asjatundmatule silmale see vast niiväga silma ei hakka. Ainult kaks lillekest ongi pisut nihkes.
Edit: hing ei andnud rahu, harutasin ikka üles, tuli välja, et üks punane seeme oli vahelt puudu. Vat kui palju pahandust siis võib teha üksainumas seemneke😉

Ja edasi muidugi valik minu lemmikutest – kaks mustvalget ussi. Üks on selline saledam, 6 seemnega ringil, ja teine pisut rammusam, 10 seemet ringil, mõlematel kasutatud 11/0 seemneid.

jaan2009mustvalged jaan2009mustvalge1 jaan2009mustvalge2

Need must-valged mustrid on nii mõnusad, sestap pean plaani omale muretseda 15/0 seemneid, et saaks veel vingemaid katsetada ja ussi jämedus jääks siiski “normaalsuse” piiresse.
Kui ka teile need ussid meeldivad, siis ootan teid ussijahile
käimasolevale oksjonile.
Veel olen teinud juba paraja hunniku erinevate lillede detaile, et tekitada koju pisuke lillevaru. Kuna vanemapalk lõpeb mõne kuu pärast, siis olen otsustanud sel aastal rohkem pakkuda ja müüa oma käsitööd, et tagada vabadust uute materjalide ostmisel ja pisut ka lisa pere-eelarvesse. Seega vaadake mu pildialbumit ja kui tunnete, et mõni sarnane võiks olla omapäraseks kingituseks teie sõbrale, tuttavale, lähedasele või sobiks ehtima te kodu, siis kirjutage mulle…

Lisa kommentaar

