28. märts 2009

Jagan jälle vahepealseid tegemisi, mida on päris mitu pilti kogunenud.

Järjekordsed ussipatsikummid said viimistletud, paar kaelakeed aga unustasin pildistamata.

marts2009sinineh6bepatsikumm marts2009heletumesininepatsikumm marts2009paikesepatsikumm marts2009rohelinekuldnepatsikumm marts2009musth6bepatsikumm marts2009mustpunanekollanepatsikumm  marts2009roosapatsikumm marts2009lillapatsikumm

 

Minu käest küsiti päevalille. Egas miskit, proovisin. Sai küll õige lille nägu. Tehnilise poole pealt aga panin kõrva taha parandusettepanekud😛 Neid saab siis järgmisel korral kasutada.

paevalill2 paevalill1

 

Esmaspäeval sai poja 4-aastaseks. Nädalavahetusel siis tähistasime seda. Minu missiooniks oli teha tort. Nii ma siis otsisin mänguasjasahtlist paar autot ja hakkasin oma üles ehitama. Lastele väga meeldis, ju siis läks mu mõte õigesse auku😀


 

Ja viimane jutt jälle käimasolevast oksjonist. Sel korral on teemaks rõngad, millest isegi punun ehteid. Kollasin ühel öösel üle pika aja Tintsiku blogis (suured tänud sulle minu pildigaleriile linkamast) ja mind tabas suur äratundmisrõõm😉 Tema katsetustele kirjutatud vastukaja aga tekitas mõtteid, et päris paljudel oleks huvi asja katsetada. Nii siis otsisingi hetkel valmisolnud rõngad välja ja panin osa neist oksjonile. Kuna mul hetkel on miski nn mikromaania, siis on pakkumisel olevad rõngad ka sellest mastist. Nendest tehtud ehted jäävad mu meelest nii mõnusad ja nunnud. Välja pakkusin siis peamiselt hõbedakarva ja mustad rõngad, millesse saab siis särtsu lisada kahte värvi punaste toonidega.


Veel oleks mul teile palve seoses oksjonitega. Üritan neid nüüd igal kuul paar korda korraldada. Jagage mõtteid, mida te sooviksite seal näha. Kas on selleks mõni lill, mida juba olen teile näidanud või ootaksite hoopis miskit uut? Või on selleks mõni uss või tamiilipunutis või rõngameisterdus?

Lisa kommentaar

