“Minu käsitööd” eriväljaanne

Täna leidsin postkastist uue eriväljaande Klaaspärlimängud. Sel korral on sees ka nn mind puudutav teema ehk pärlililled ja -puud. Just lõpetasin ajakirja sirvimise. Jälle. Ma ei tea mitmes kord ma seda juba tegin ja mind ikka närib küsimus, miks nad seda teevad… Idee ju iseenesest hea ja usun, et selle valdkonna vastu võidakse ka huvi tunda aga miks nad teevad seda nii lohakalt, räpakalt ja pealiskaudselt. Õpetused, mida järgitakse on võetud erinevatest raamatutest, kuid ma ei leia ühtegi viidet neile. Valmistööd, mida õpetuste kõrvale on pildistatud, ei paista kaugeltki kauni looduse jäljendusena. Pigem arvaks ma, et nende autor on suhtunud asjasse nagu “las ma proovin siis ka, mis see siis ära ei ole”. Usun, et ka vähese kogemusega inimesel on nii palju ilumeelt ja silma, et mitte lilleteipi kortsulisena varre ümber keerutada või märgata, et jässakas nui ei väljenda kuidagiviisi lavendli õrna olemust. Just see karjuv lohakus ja robustsus häirib silma. Kas see siis peaks meelitama lugejaid midagi uut ja ilusat proovima?

“Minu käsitööd” eriväljaanne on saanud 3 vastust

  1. Drex ütleb:

    Tead, mina mõtlesin ka et see erinumber on küll kuidagi kehv. Näidised on tehtud ja kuidagi kiirustades, et ikka pildile jõuaks, ja tõega, kui poleks lugenud, siis selles nuias ma lavendlit poleks ära tundnud. Sellised ajakirjanumbrid tevad kurvaks.

  2. Tiina Roosipuu ütleb:

    soovin kutumise mustreid

    • miokas ütleb:

      Tere Tiina, rõõm sind siin blogis uitamas näha aga kahjuks jääb Sinu küsimus pisut arusaamatuks. Milliseid mustreid sa täpsemalt silmas pidasid?

Lisa kommentaar

