Alustasin uue Haapsalu salliga

Ootamatult tekkis pärast eelmise salli valmimist üks tellimus. Selle üle oli mul muidugi ainult hea meel, sest mis motiveeriks paremini uut üllitist ette võtma. Kuna tellitud lõng polnud selleks hetkeks veel kohale jõudnud, siis tegelesin ettevalmistustööga s.t laenasin soovijale oma “Haapsalu salli” raamatu välja ja lasin tal ajusid ragistada, et leida sobiv muster. Olin valmis kõike proovima, sest tõesti, see raamat on nii mõnus, et võtaks aga muudkui järjest mustrid ette ja kooks sallideks.

 Aga…

…te ei kujuta ette mu üllatust ja siirast head meelt, kui sain teada, et valituks osutus lehega piibelehekiri. Just jah, see on seesama kiri, mida kaalusin oma esimesegi salli puhul. Tol hetkel jäi kahe mustri vahel valikul peale kividega õnnelehekiri, kuid plaan piibelehekirja kudumiseks lähitulevikus oli endiselt päevakorras.

Eelmisel nädalal sain kätte lõnga. See on pärit Inglismaalt, tiba jämedam kui eelmine – 28/2, märksa valgem ja ka pehmem. Eile õhtul tegin ära vardaproovi

okt2009haapsalusalliproov

ja täna hommikul lõin 113 sallisilma vardale. Arvan, et sobiva pikkuse saavutamiseks pean kuduma 13mustrit.

Esmamulje kudumisest: kuigi lõng on pehme ja venitatud proovilapp jäi mõnus õrn, igatsen ikkagi taga oma eelmise korra peenemat lõnga. Seega pole ime, et kunagi tulevikus proovin hoopis ära 48/2 lõnga ja vaimustun hoopis sellest. Seni aga tuleb ära kasutada nii umbes kümne salli jagu praegust 28/2. Kes teab muidugi, võib-olla olen käesoleva salli valmides ka sellest jämedusest vaimustuses.

Alustasin uue Haapsalu salliga on saanud 4 vastust

  1. Ivika ütleb:

    Tere! Avastasin Su blogi ja võrratu käsitöökogumi alles äsja…kõik, mida seni näinud olen, on lihtsalt võrratu – siia võiks end unustada päevadeks! Küsimus oleks, kas Sul on kuskil oma tehtud asjade mustrid ka olemas ja kas oleksid neid nõus jagama järgi tegemiseks (iseenda tarbeks)? Selle salli muster?

    • miokas ütleb:

      Tere Ivika.
      Mul on hea meel, et sain Sulle pakkuda silmarõõmu ja inspiratsiooni ning veel paremat head meelt teeb see, et sa ei pidanud paljuks seda välja öelda🙂
      Mis puudutab asjade õpetusi või mustreid, mida jooksvalt kasutanud olen, siis pean ütlema, et ma püüan talletada märkmeid, mis leiutamisel teinud olen aga see alati ei õnnestu (mis käest, see meelest). Mida olen korralikumalt (loe: teistele arusaadavalt) kirja pannud, seda olen lahkelt jaganud ka blogis.
      Antud salli muster aga pole minu jagu ega jagada, see on avaldatud blogipostis mainitud raamatus. Loodan, et kui sul ei õnnestu seda raamatut leida kaubandusvõrgust, siis ehk on sul mahti astuda läbi mõnest raamatukogust ja raamat koos sallikudumisõpetustega endale mõneks ajaks laenutada.

      • Ivika ütleb:

        Tänud vastuse eest! Nüüd tean kuis mustrite-õpetustega siin. Paljudel on mustrid kopitud omavalmistatud asja juurde koos vihjega allikatele – sellest ka küsimus, et ehk ei leidnud üles🙂

        Kaunist talveaja jätku ja edu-jõudu käsitöötamiseks ka edaspidiseks!

      • miokas ütleb:

        Kui olen saanud inspiratsiooni või õpetust internetiavarustest, siis neile olen linkinud ka oma postitustes ja lisanud “õpetused” sildi külge. Tegin paremas ääres nähtavaks ka sildipilve, seega kui seal klikkad sõnale “õpetused”, siis näitab ta minu blogi neid postitusi, kus olen ise midagi õpetanud või viidanud mõnele õpetusele.

Lisa kommentaar

