Veel üks Lotte…

Mhh…kui selle pealkirja ära kirjutasin, jäi see mind justkui kummitama. Tundus järsku miski seos lapsepõlvest, kas äkki lugesin sellenimelist raamatut või miskit sellist…

Aga tegelikult mitte sellest ei tahtnud täna rääkida, vaid hoopis veel ühest Lottest. Lasin meeltesegaduses :P ennast ära moosida ja nii siis valmis minu näppude vahel veel üks Lotte võtmehoidja vanema õe sõbrannale. Sel korral oli aega ka enne poodi külastada ja pisut harmoonilisemalt kokku sobivat materjali muretseda. Vat ei tea, kas sai parem, kuid loodan, et uue omaniku silmad löövad särama seda saades.

Veel üks Lotte… on saanud 6 vastust

  1. Elsa ütleb:

    Jah, selline raamat oli/on täitsa olemas. Meie lapsepõlvne aegne väljalase nägi välja selline:

    Tuleb tuttav ette?🙂

    • miokas ütleb:

      Vot-vot, selline pilt mul tuligi silme ette ja selline nostalgiline muie tuli suule😛
      Aga tore, Elsa, sind siin minu blogis uitamas näha. Teretulemast!

  2. astraco ütleb:

    No see lotte ju ka nii nunnu nagu esimenegi.
    Sul need Lotted nüüd nii käppas, et võidki nende tegemise peale jäädagi😀
    Ja millal minu Lotte valmib??

    • miokas ütleb:

      Eeee, ma olen üsna kindel, et rohkem neid ei tule. No ei olnud päris minu teema. Vat kui saaks kõik ihuliikmed ja vidinad heegeldamise käigus külge, siis vast nikerdaks aga praegu pole enam na palju motivatsiooni, et ise leiutama ja õpetust ringi tegema hakata.

  3. Elsa ütleb:

    Tere-tere🙂
    Olen siin vargsi liikunud jah… palju põnevat, millest ma ise üldse midagi ei taipa😉

    • miokas ütleb:

      No paljudest teemadest polnud mul endalgi paar aastat tagasi mingit aimu. Nüüd aga ei ole jälle aega, et nikerdada nii palju, kui tahaks, kuigi hullult põnev on. Nii siis toimubki kõik lainetena ja tavaliselt on kuskilt väljastpoolt tulev sundus teemat vahetada ja siis kukun maoli sellesse sisse ja muudkui poen aga sügavamale😀

Lisa kommentaar

