Selle aasta tähed … jõulutähed, ma mõtlen ;)

Juba eelmisel aastal, kui suutsin enda jaoks leida ja sobivaks timmida pärlitest jõulutähe, oli mul tahtmine neid kõikidele kinkida. Need lihtsalt on sellised pisikesed ja nunnud ja samas sellised looduslähedase väljanägemisega. Ühed mõtetes mõlkunud potensiaalsed saajad olid lapse lasteaiarühma kasvatajad ja söögitädi. Kuna aga tellimusi ja toimetamist oli eelmise aasta lõpus palju, siis jäi mõte teoks tegemata. Seda kindlamalt teadsin aga sel aastal, et see tegemine tuleb🙂

Ja tuligi🙂 Sel korral oli uustulnukaks värvide seas pärlmutriline valge. Aga no see ikka vist ei ole päris minu toon. Minu lemmik on endiselt helehelekollane. See kuidagi tundub loomulikum. Aga otsustage ise:

Aga ükski kingitus pole ju see õige, kui puudub üllatusmoment😉 Seega võtsin kätte ja konstrueerisin lillekeste jaoks eritingimustele vastavad jõulumeeleolulised kinkekarbid. Et mis need eritingimused siis on? Aga vaadake pilti ja ma seletan lahti…

Kõigepealt siis poetasin lillepotikese munakarbi pesasse, et see kaitseks savipotti võimalike juhuslike põrutuste eest. Järgmisena tulevad külgede pealt toetavad seinad, mis hoiavad lillepotikese karbis kindlalt püstises asendis ja kõikse lõpus sellised seinad, mis peidavad üllatuse, kuid kingipaela lahti harutades on lillele jälle võimalik kergelt ligi pääseda (ei pea noh kuidagi urgitsema või õngitsema). See oli siis selline asjalik-tehniline pool😉, edasi aga puhas looming ja vaimusähvatus kaunistamisel. Peab ütlema, et ma olin asja lõpetades endaga niiiii rahulolev. Ehk tunnevad saajad üllatust lahti harutades vähemalt pooltki seda kaifi, kui mina meisterdades😀

 

Selle aasta tähed … jõulutähed, ma mõtlen ;) on saanud 7 vastust

  1. Elsa ütleb:

    No väääga vinge nikerdus!
    Kaif on ainuüksi seda kõike lugeda-vaadata😉

    • miokas ütleb:

      No vot siis. Ainult rõõm on teada kohe varahommikul, et keski peale asjaosaliste saab minu tegemistest kaifi😀 ja loodetavasti mõnusa enesetunde terveks päevaks. Tänud seda minuga jagamast.

  2. astraco ütleb:

    No mina jagan sinuga seda rõõmu mis siin piltidel näha. Need karbid ja lilled on tõega vinksud.

  3. astraco ütleb:

    Häid Jõule kallis miokas. Suured kallid sinule ja sinu perele. Varsti kohtume😉

  4. […] neist sai niisama ära kingitud, aga neli ülejäänut peitsin kinkekarpidesse. Ikka neisse samadesse, mis eelmisel aastal spetsiaalselt lillede jaoks disainisin. Kui eelmisel aastal mängisin karbi […]

  5. K ütleb:

    Õpetust ei ole kusagil, prooviks ise ka nikerdada:)

    • miokas ütleb:

      Olen selle mustri ühest itaaliakeelsest ajakirjast enda jaoks sobivaks timminud, kuid konkreetset õpetust siinkohal jah kahjuks jagada pole.

Lisa kommentaar

