Näpuharjutused tulevikuks ehk kaaned märkmepaberitele…

Mul tekkis üks idee, kuidas pakkida oma haapsalu salle. Et aga mõte saaks edasi areneda reaalse teostuseni, oli vaja teha pisut näpuharjutusi. Kuna ma pole kunagi raamatu/albumi/märkmiku köitmist proovinud aga miskit raamatukaane moodi asja oleks idee jaoks vaja, siis sobis esimeseks näpuharjutuseks eduliselt “Minu Käsitöö” ajakirjas õpetatud märkmepaberite kaaned. Varusin juba eelmise nädala alguses vajaminevad asjad valmis ja jäin ootama hetke, mis sobiks nii mulle kui ka Kristellale, et koos pusima hakata. No ei klappinud me vabad momendid ja tegutsemisvaim. Eile võtsin lihtsalt kätte ja hakkasin tegutsema. Krissu oli ka korraks valmis minuga liituma, aga siis lõi käega, kuniks…

…kuniks nägi minu nikerdamise tulemust:

Talle ikka nii hirmsasti meeldis. No mis seal salata, ma ise olin ka endaga rahul, kuigi nurkade täpset voltimist peab veel pisut harjutama. Värv pildil pole see kõikse õigem. Päriselus on see kuidagi erksam ja pael on selline poolläbipaistev ja kullane.

Nii siis hakkas nüüd Krissu tegutsema ja peab ütlema, et ka tema tulemus oli vägagi kena:

Kui mina kasutasin kaante tegemiseks riiet, siis Kristella kasutas lihtsat roosilist pakkepaberit. Seestpoolt siis ka üks pildike:

Kusjuures idee nende kleepsupaberite “kaanetamiseks” on väga nutikas. Arvan, et see on väärt asi iga naise käekotis.

Näpuharjutused tulevikuks ehk kaaned märkmepaberitele… on saanud ühe vastuse

  1. astraco ütleb:

    Väga vägev. Vot mina seda ei oska. Peaks ka proovima sinuga. Varsti saabun taas koju ehk siis leiame mõneks nikerduseks aega.

Lisa kommentaar

