Usk, lootus, armastus ehk kuidas ma raha kinkisin…

Jutt siis tuleb ikka selle tänase piduliku üritusega seoses. No teate ju küll seda olukorda, kui kutsel on peenelt vihjatud, et kingiks oodatakse raha ja kuidas siis püüad miskit erakordselt nutikat kiiksu sinna juurde välja mõelda ja kuidagi ei taha lihtsalt asja tavalisse ümbrikusse peita.

Eks tõenäoliselt sukeldutakse esimese asjana internetti ja teostatakse sel teemal otsing. Nii minagi. Rahapuud ja -lilled on juba iga nüansini ära tehtud asi ja tahtsin leida miskit uut inspiratsiooniks. Leitud ideedest osutus lemmikumaks heeliumiga täidetud õhupallide idee, aga kuna mul ei löönud üldse ette, kust võiksin Haapsalus leida kedagi heeliumiballooniga, siis langes see mõte ära. Googeldasin veelkord. Nüüd jäi silma vaid korra mainitud hoiuraamatuidee. Selle koha peal käiski klõps ja aju hakkas teostuseks parimat varianti genereerima. Minu väljendus ideest sai selline:

  

   

See on minu esimene selline märkmiku- või albumilaadne köitmine. Kaanenurgad tulevad juba päris kenad ja kaanele sisepaberi liimimisel on paar nippi juures. Enam ei kisu ega sikuta kuskilt miskit kiiva.  

Usk, lootus, armastus ehk kuidas ma raha kinkisin… on saanud 9 vastust

  1. kulla385 ütleb:

    Nii lahe idee ja nii mõnusalt unikaalne🙂 Väga vahva igaljuhul!

  2. astraco ütleb:

    Sellise kingi vastu poleks mul ka miskit😀
    Selliseid märkmikke võiks kohe kuhjaga kodus olla, et pärleid ja muud vajalikku nodi osta onju?😉

  3. Emma ütleb:

    Olen vaadanud, Sinu kauneid näputöid ja paneb imestama, kust ikka see mõistus nii koheselt ideid välja nopib. See on tore! Kas oled käinud ka kusagil õpitubades õppimas ka? Oleksin huvitatud väga sellest rahaalbumist. Oleks meeldiv kingitus sõbrannale pulmadeks. Kas abi saaks?
    Edu nuputamisele ja tegutsemisele!
    lyvi1949@hot.ee

    • miokas ütleb:

      Tänud kiitmast! Eks iga idee äratundmiseks käib tavaliselt miski klõps😀, kust mõte hakkab juba ise edasi arenema. Oskuseid teostuseks paraku alati polegi. Edasine sõltubki tavaliselt sellest, kui väga on vaja/tahtmist seda ideed teostada. Internetis on materjale igasuguseid, tuleb vaid teada, mida vaja just parasjagu selle idee jaoks. Köitmisega on sama lugu, õppida seda kuskil õpitoas pole õnnestunud, kõik piirdub internetitarkustega ja katsetustest saadud kogemustega. Üks linkide kogumik köitmise tehnikast aimu saamiseks on ntx siin.
      Siinse rahaalbumi puhul on kasutatud tavalist jaapani köidet. Kilest lehtede tegemiseks kasutasin poest saadavaid kiletaskuid, millest lõikasin välja sobiva suurusega tükid ja siis sulatasin läbi riide triikides vajalikud ääred jälle kokku. Kogemuslikust tarkusest oskan nüüd soovitada seda, et kokkuköitmise servale peaks panema lisaribad kilelehtede vahele. No sel on sama põhimõte ja eesmärk kui pildialbumi puhul – album jääb kenasti hoidma ka pärast “täitmist”.
      Loodan, et leidsid mu vastusest abi oma idee teostamiseks.

  4. Emma ütleb:

    Suur, suur tänu vastamast. Läksin, Sinu poolt näitatud sinisega sõnale ” siin “. Avanes: ” RSS: TJbookarts … Sealt lähebki rahaliselt lahendustele saamine. vast tead ehk täpsemat lehte, kust enmvähem leiaks.

    • miokas ütleb:

      Raha maksad siis kui soovid seda ettevõtmist toetada st “donate”. Aga sellest tekstist allpool on terve hulk linke erinevatele köitmisõpetustele. Õmblemisel ntx juhindusin mina sellest õpetusest, aga kaanetegemist (kuigi nad seal teevad kohati kilplaslikult seda) vaatasin siit videost

  5. Merike ütleb:

    Tulin tunnistama, et napsasin sinult hoiuraamatu idee ja kinkisin sellise raamatu oma sõbrannale pulmadeks. Loodan, et sa ei pahanda, et ma pea aegu 1:1 sinu ideed kasutasin. Sinu blogisse, hoiuraamatu idee peale sattusin ma läbi käsitöö tarvikute hoidja, mille tegemist ma piiluma tulin.
    Aitähh sulle selle raamatu idee eest!!!

    • miokas ütleb:

      Ei ole hullu miskit. Mul on hea meel kui minu tegemistest inspiratsiooni said ja kui algallikale ka viitatud on, siis on ju kõik kõige paremas korras. Kui ma kade oleks, siis ei jagaks näpunäiteid😉

Lisa kommentaar

