Veel üks plekkpurgi klõpsudest kott…

Ei möödu seegi suvi sünnipäevadeta ja nii tuli emmel Kristella kingimuret jälle lahendama hakata. Mõtlemist ja nuputamist oli sel korral päris omajagu, sest sellel neiul on ta juba miski kolm korda sünnipäeval käinud ja eks igal korral ole ju miskit uut ja huvitavat tehtud. Pika nuputamise peale jõudsime Krissuga järeldusele, et tuleb veel üks klõpsudest kott teha, sest “üle õla käivad pisikesed kotid on praegu väga popid…”😛

No mis seal siis ikka. Ostsin aga jälle paar tokki Capri lõnga, võtsin oma 2.5 heegelnõela ja asusin olemasolevaid klõpse kombineerima. Valik oli juba oluliselt kokku kuivanud ja seetõttu tuli kombineerida lisaks hõbeda-kullatoonidele ka erinevaid klõpsudekujusid. Vägagi napilt jagus materjali mu uue disainiidee jaoks aga valmis ma selle siiski sain. Krepp-paberist lipsuke heade soovidega külge ja võibki sünnipäevale minna.

Sel korral sai vooder tehtud vanadest mustadest teksadest ja peab ütlema, et see oli väga õige valik, sest paksem materjal parandas oluliselt ka koti vormihoidvust. Kinnist sel korral polegi. Esiti oli küll plaanis panna klapi alla paar pisikest trukki aga pärast voodriõmblemist otsustasime, et kõik hoiab juba niigi väga hästi ja miskit ei saa ka nii kotist välja kukkuda. Sellesse kotti kulus 483 klõpsu. Tundub, et see klõpsumaania on ka selline salamisi leviv haigus. No et teed ühte asja aga selle käigus genereerib aju juba uusi ideid. Nii on tegelikult kõrva taga valmis uus, sellise suurema koti, idee, aga paraku arvan, et hetkel jääb see ootele, sest pole vajadust (loe: pole tulevast omanikku silmapiiril) ja seetõttu pole ka motivatsiooni asja realiseerida. Esialgu.

Veel üks plekkpurgi klõpsudest kott… on saanud 5 vastust

  1. astraco ütleb:

    see kott on ikka mega nunnu. Ma vaatan seda ikka suure ometlusega kohe.

  2. Sant ütleb:

    Oi see kott on juba pildilt vaadateski mõnus-mõnus !
    Novott, seoses selle `suurema koti ideega`.. mul jällegi oleks vajadus ja motivatsioon olemas, aga pole oskusi !
    Ma mõtlen, et taolisest materjalist sülearvuti kott, kuhu ka juhtmed, hiir ja nt. mõned A-4 kaustad kõrvale mahuks, oleks lahe !
    Ja kuna kirjutad, et hoiab ise end ka viisakalt vormis, siis… minu “kiiks” on, et ma eelistan just ise-seisvaid kotte !
    Jaksu Sulle oma ideede kauniks vormistamisel !

    • miokas ütleb:

      See minu mõtetes jõlkuv idee on pigem selline naiselik lühemate rihmadega õlakott, aga sinu vajadus hakkas ka mulle huvi pakkuma. Kui sul pole kiire (no et võib-olla pean pisut klõpsude kogunemist ootama) ja annad mulle ette teatud piirid (mõned märksõnad oma nägemusest, mõõdud, värv jms), siis äkki saame kokkuleppele ning sinu vajadusest saaks minule motivatsioon !?!

  3. Sant ütleb:

    Paraku… mul oli selle asjaga tõesti pisut kiire ja õnneks (või kahjuks) leidsime poest niisuguse koti, mis enam-vähem vastas nõuetele. Seega praegu on kõige suurem `kiire`möödas.

Lisa kommentaar

