Roosililleline pühapäev…

Minu varre otsas süüterooside kohta tuli nii mõnigi selline kommentaar: “neid roose ei raatsi ju põlema panna”. Ega oma ahju jaoks neid tõenäoliselt na uhkeks ei ehigi, aga kinkimise jaoks on nad oma efektsuse tõttu väga head – ilus kink, kasulik otstarve. Seda mõtet jagas minuga ka minu ema, kelle sõbrannale eelmisel pühapäeval koos ühe ilusa roosikimbu kokku panime.

  

Mõned sinised sädeleva liimiga kaunistatud süüteroosid, taustavärviks pisut roosa paberiga komme ja veidi sisalit, millega kimbu mõnusalt kompaktseks viimistlesime –> tulemuseks natukeseks ajaks silmailu laua peale, kui sellest isu täis, siis kommid kõhtu ja ülejäänud ahju😀

Õhtul jätkasin roositeemat aga siis juba oli materjaliks tomat ja igasugu muud toiduained.

 

Ja veel tahtsin teile näidata lille, mille Kristella minu jaoks ise välja mõtles, ise teostas ja istutas. Minu arust väga hea kombinatsioon.

 

Kuigi tehniliselt on arenguruumi, siis väga head meelt tegi professionaalselt loominguline lähenemine – selle asemel, et järgida mõnd õpetust joonistas ta paberile selle õielehe kuju, mida saavutada tahtis ning hakkas pärleid selle järgi ritta seadma.

Roosililleline pühapäev… on saanud 5 vastust

  1. astraco ütleb:

    Igavesti lahedad tööd. Seda torti mekiksin minagi meelsasti😉 Lapse lill ju nii vahva, et lase olla. Tubli tüdruk. Sinu süüterooside komp selline, et jääbki põletamatta kuna nii kaunis teine. Tead sind peab lausa mitu päeva järjest kiitma ja siis ka kiidetud ei jõua. Su tööd on alati vapustavad ja viimasepeal korrektsed nagu sa isegi:)

    • miokas ütleb:

      Einojah, kui mul laiskus- või muud hood peale tulevad, küll ma siis end Sulle ilmutan. Sellise suure mitmepäevase kiitmiseprogrammi peale peaks ju laiskus ja stress kohe otsad andma😀

  2. Kristella ütleb:

    minu arvates on see jh nii ilus lill (ma ise tegin selle:D)

  3. Laurosa ütleb:

    Mulle väga see ilus, puhas, lihtne, minimalistlik roosa lilleke meeldib:)

    • miokas ütleb:

      Annan su kiidusõnad lapsele edasi, arvan et see teeb talle head meelt, kuigi ma ise olen teda selle lillekese eest juba ohjeldamatult kiitnud. Lihtsuses peitub ilu, eksole🙂

Lisa kommentaar

