Väike vahetusdiil…

…sai tehtud Lauraga, kes tundis huvi minu pärlitest tehtud asjade vastu ja tegi ettepaneku teha üks eraviisiline vahetusdiil. No miks ka mitte😀 on ju mul kodus kolm last ja tema nunnudest mänguasjadest ei ütle vist küll ükski laps ära. Nii kollasimegi esiti üksteise blogis ja üritasime paika panna märksõnu, millest teine võiks lähtuda või tegutsemissädeme leida.

Minu algmaterjaliks oli järgmised viited:

  • Mulle meeldiksid vist pärliklambrid, kui neid saaksid teha.
  • Hetkel olevatest meeldivad mulle tavalised, lihtsad pärlikummid. Roosa-valge-hall.
  • Mu tütrel on lühikesed juuksed. Talle võiks midagi armsat ju nuiata:) Roosat! Tütar on 6 aastane ja tal on väga õhukesed juuksed, talle sobiksid klambrid, nagu sul oli näidatud.
  • Aga loomulikult meeldisid mulle ka need “tummisemad” variandid, näiteks endale:)
  • Ühesõnaga, mingi tore pärliline, võib olla jah niipalju, et oleks praktiline, nt. patsikumm, klamber. Et ikka seda ilu välja näidata ja uhkeldada.

Mõte igatahes läks juba liikvele ja plaan oli esmalt teha mingi valik roosa-hall-valge värvikombinatsiooni ja erinevate mustritega ussipatsikumme, sest Laurale väga meeldis mu varem tehtud käevõru. Teiseks mõtlesin teha ühe uue lillepunumiskatsetuse, et saada tulemuseks miskit selles stiilis ROOSA klamber ja lõpetuseks tahtsin proovida miskit “tummisemat” klambrit ka. Ideepoju igatahes oli juba olemas.

Reaalsuses, kui märtsipuhkuse ajal tegutsema hakkasin, ma aga kahest esimesest ideest kaugemale ei jõudnudki, sest Laurale meeldisid kõik kolm patsikummi ning ta ei leidnud põhjust, miks peaks valima neist ainult ühte😛

 

ja samuti meeldis talle ning sai heakskiidu ka tütre poolt roosa lillekesega klamber:

 

Neile pärlinikerdistele vastutasuks said meie lapsed järgmised nunnud mänguasjad: Karmen mõmmi, Kristofer dinosauruse ja Kristella kiisukese. Kõik olid na häppid ja üldse oli see üks ütlemata vahva ettevõtmine.

Lisa kommentaar

