Kevad-suvine kask

See on üks vana võlg, mille täitmine on kohe väga pikalt veninud. Kui läksin eelmisel  sügisel tööle, siis äkitselt leidus huviline ostja minu puudele. Nagu öeldaksegi, et igal asjal on oma ostja, vaja on ta lihtsalt ära oodata. Vähe sellest, et osteti ära minu kõikvõimalikud “lillelised” varud, küsiti ka lisa. Aga ega tööinimesel seda aega enam na palju pole, seda enam et loominguline lähenemine nõuab rohkem aega ja vaimujõudu, kui lihtsalt õpetuse järgimine. Vaikselt-väikselt siiski aga olen nokitsenud detailide kallal ja märtsi puhkuse ajal sai viimistletud ära esimene kask kolmest soovitust.

 

 

Kevad-suvine kask on saanud 4 vastust

  1. Sant ütleb:

    Imeline !
    Sellise värskust õhkava kaunitari imetlemisest ei väsiks küll kunagi … nagu ms ka neist kaunitest gerberatest, mis mind sulnilt igal hommikul tervitavad ja õhtul jälle unedemaale saadavad.
    Aitäh Sulle ikka ja jälle nende kaunite hetkede eest !

    • miokas ütleb:

      Aitäh sulle Elina na positiivse kommentaari eest ja mul on hea meel, et mu tehtud lilled sulle endiselt rõõmu pakuvad.

  2. Alleraa ütleb:

    No kask mis kask, päris kohe! Tundub üsna suur olema, palju kõrgust on?

    • miokas ütleb:

      Ehee, tundub et minu pingutused on ära tasunud, kui ikka ilmeksimatult kase moodi tundub😛
      Suurus on aga selline suhteline mõiste. Kui võrrelda teda täissuuruses puuga siis on ta ikka väga pisike, kuid kui mõelda pärlililledele ja -puudele, siis ta on vist omajagu suur: kõrgus 37cm, laius ca 20cm.

Lisa kommentaar

