Rukkililled kutsete pääle…

Kõik sai alguse sellest, et minu blogis jäid jällegi silma põllulillede kimpudes olevad rukkililled. Need meeldivad ikka päris paljudele ja tõele au andes, eks nad ole omajagu efektsed ka. Praegusel juhul aga oli soov lilleõit kasutada mitte kimbus vaid hoopis kutsete peal. Eks üritasin kõigepealt täpselt aimu saada, millised plaanid selle õiega on ja kas minu lillekesi on antud plaani jaoks võimalik kohandada, sest lillekestel on omajagu raskust ja traadiga tehtutel peab olema kindlasti ka pisut varreosa. Kutse idee näidiseks anti mulle link Vikikese tehtud teistmoodi kutsetele, kus siis kangast tehtud lill sooviti asendada rukkililleõiega.

Ragistasin pisut ajusid ja tegin katseid ning pakkusin välja miski sellise analoogi:

  

Selline lahendus meeldis ja sobis väga ning nii saigi tehtud 15 rukkililleõit ja saadetud need teise Eesti otsa Võrumaale. Kahjuks ei ole mul õnnestunud näha pilte päris kutsetest, kuid usun, et need said ilusad ja läksid kutse saajatele koos selles peituva sõnumiga hinge.

Rukkililled kutsete pääle… on saanud 4 vastust

  1. Sant ütleb:

    Väga sümpaatne detail kutsekaardi kaunistamiseks !

  2. astraco ütleb:

    Kuule, see rukkilill on ju mega effe sellel kutsel.
    Kuidas sa selle sinna kinnitaid?
    No ega ma eriti ei imesta sa ju leiutad alati mingi laheda lahenduse ja asi saab tehtud igal juhul😀
    Ma ei saa mitte vaiki olla ja pean sind lihtsalt kiitma😀
    Sa oled ju seda väärt😉

  3. miokas ütleb:

    Aitäh tüdrukud, mul on hea meel, et sain teile silmarõõmu pakkuda. Mulle endale ka hakkas just see sinine oranž kooslus meeldima. Tegelikult polnud see üldse taotuslik, see lihtsalt oli ainuke selline laiem atlaspael, mida kodust katsetamiseks jaoks leidsin, aga koosmõju on üllatavalt tõhus.

    Astra, saadan Sulle maili peale veel ühe pildi. Asi ja lahendus on lihtsamad, kui sa arvata oskad, aga siinkohal jätan mõne asja avalikkuse eest salajasse.

Lisa kommentaar

