Üks hele ja suvine klõpsukott…

…igati suvisesse Milanosse.

Sõbranna oli enne jaani üle terve igaviku Eestis käimas. Lisaks sellele oli tal ka sünnipäev samal ajal. Justkui sellise pidulikuma numbriga veel pealekauba. No mis sa oskad kinkida käsitööinimesele, kel endalgi andeid igat sorti ja erinevatel käsitööaladel. Aga poest ju ka miskit ostma ei lähe, sestap tuli ajusid ragistada.  Lõpuks suutsin välja mõelda asja, mida mina olen teinud aga tema veel proovinud ei ole – plekkpurgiklõpsudest kott. Tooni valisin sellise heleda, et passiks ilusti Astra suviste riiete juurde. Eks ta paras pusimine oli. Kuigi esialgne idee kukkus osaliselt läbi, siis heegeldamine on ainult lust, pusima ajab just see sisemine voodriõmblemise pool. Siiski, siiski, hea on taaskord korrata vanasõna: “lõpp hea, kõik hea” – sain nii mõneski osas tagantjärgi targemaks ja kott sai just sünnipäevalapse vääriline.

  

  

Praegused pildid Eestimaalt ja Kristella poseerituna, kuid loodan, et saan tulevikus siia lisada ka Astrast mõne kena pildikese.

Üks hele ja suvine klõpsukott… on saanud 3 vastust

  1. astraco ütleb:

    Oi Küllike see kott on oivaline ja pälvinud palju tähelepanu ja kiitust siin Itaalias🙂
    Olen sind kiitnud taevani ja kui hoolega peeglisse vaatad, siis peaksid tiivanukid nüüd küll näha olema. Ja vel 1 hää uudis sulle. Ma saabun koju 12 oktoober ja jään päris mitmeks nädalaks puhkma😀 Ja nüüd otsi mulle vaba aeg, sest ma ootan sind kindlasti külla😉
    Kalli sulle ja lastele ka.

    • miokas ütleb:

      Tore on sind siin lõpuks ekslemas näha ja mul on hea meel kuulda, et kott eduliselt oma missiooni täidab.
      Aga siiski, siiski…..kus on minu paraadpildid, mille lubasid teda?

  2. astraco ütleb:

    Oi jeekim neid pole ma veel mitte teinud kuid seda viga annab parandada. Luban, et parandan. Pildid saad kätte siis, kui tulen, sest mul telefoni ja arvutivaheline juhe tuksis ja pean uue ostma.:(

Lisa kommentaar

