Renoveeritud klõpsukott…

Mul on suvest jäänud näitamata üks tegemine. Parem hilja kui mitte kunagi, seega siit see tuleb…

Kas mäletate minu kõige esimest plekkpurgiklõpsudest tehtud kotti? See on olnud lapse lemmikkott ja kasutusel paari aasta jooksul pea igapäevaselt. Seega on ka arusaadav, et kott näitas väsimuse märke, sest puuvillane lõng ju kulub. Pakkusin lapsele asenduseks uusi mõtteid ja meelesmõlkuvaid disaine, kuid paraku jäi see “hüüdjaks hääleks kõrbes”, sest laps tahtis täpselt samasugust asemele. Mis seal’s ikka, piirdusin vaid värvidemuutusega (musta on veelgi parem kombineerida erinevate riietuste juurde) ja kasutasin ära ka vana koti voodri:

  

Materjaliks endiselt Capri heegelniit, nõela suurus 2.5 ja 415 plekkpurgiklõpsu.

Renoveeritud klõpsukott… on saanud 4 vastust

  1. Enike ütleb:

    Väga lahedad tegemised, ilmselgelt. Jõudsin siia blogisse chainmaille google otsingu kaudu, ka mina teen rõngastest ehteid..🙂

    Kas ühendusrõngad on välismaalt tellitud, või kuskohast kodumaistest poodidest head kraami saab?

    • miokas ütleb:

      Väga tore, et leidsid siit põnevat uudistamist. Külastasin ka sinu blogi. Sul on väga ägedad ehted. Olin ise ka kunagi asjast väga vaimustatud ja tegelikult olen siiani. Aga kuna ma pole väga ehtelembene, siis tegutsema ajendab mind aegajalt lihtsalt kingisoovid-vajadused. Eestis tänasel hetkel minu meelest hulgikogustes rõngaid ei müüda, küll aga teevad seda paljud välismaised internetipoed. Endale aga sai omal ajal ostetud minitrell ja spetsiaalne lõikur, mille abil saan ise just sobiva mõõdu ja jämedusega rõngaid teha. Materjalina olen siiani kasutanud peamiselt emailitud ja hõbetatud vasktraati. Küll aga tahaks proovida anodiseeritud alumiiniumi, mis vasest on mitu korda kergem ning võimaldaks keerulisemaid ja rõngarohkemaid siduseid kasutada.

      • Enike ütleb:

        Mis tööriistad need sellised on? Sul on ka värvilisi rõngaid- oled ka need ise teinud? Mina olen siiani ostnud ühendusrõngad, aga alati ei jää rahule nendega. Kas sinu ehted püsivad ilusad, koledaks ei lähe värv?

      • miokas ütleb:

        Saatsin sulle mailiga mõned lingid, mine piilu postkasti.

Lisa kommentaar

