Vana ja armas uues elus uues kuues…

Mul tuli järsku meelde, et olen jätnud novembrikuus Teile mõned asjad näitamata. Parem hilja kui mitte kunagi, eksole.

Üks nendest asjadest on minu vana kella uus nägu. Kristella üks sünnipäevasoove oli omale saada käekell. See soov äratas minus vanu mälestusi seoses oma ülikooliaegse kellaga. Sain selle sünnipäevaks esimese kooliaasta novembris ja see teenis mind truult seni kuni minuni jõudis mobiiliajastu. Selle 4-5 aastaga kulutasin ma läbi mitu kellarihma aga kordagi polnud tunnet, et koos rihmaga võiks vahetada välja ka kella. Niivõrd hinge oli see kasvanud. Ja nüüd, kui laps rääkis käekellast, siis selle asemel, et minna poodi uut ja moodsat vidinat ostma, kaevasin ma vanade armsate asjade seest välja oma kella ja viisin kellassepa juurde kontrolli. “Tohter” tunnistas teise vägagi hea tervise juures olevaks, puhastas mehhanismi ära ja avaldas kahetsust, et tal pole sobivat uut rihma pakkuda. Aga seda ma ei vajanudki. Mul oli sellega oma idee.

Otsisin välja kunagi ammu ostetud kummirõngad ja kombineerisin neid tavalistega:

nov2012krissukell1 nov2012krissukell2

nov2012krissukell3 nov2012krissukell4

Nii tagavaraks või meeleolumuutuse jaoks tegin veel teisegi, sellise jõulisema:

nov2012krissukellarihm1 nov2012krissukellarihm2

Vana ja armas uues elus uues kuues… on saanud 3 vastust

  1. Elina ütleb:

    Kangesti tore, kui esemed leiavad taas kasutamist ja pakuvad oma uuele kasutajale rõõmu. Veelgi toredam on, et sel kellal on täitsa oma ja eriline “randmele-kinnitamise-vöö”. Kena kingitus tütrele !

  2. Enike ütleb:

    Tore idee ja teostus on väga lahe.🙂 See vana kell on praegusel ajal igati moodne ja kellarihm on omanäoline🙂

    • miokas ütleb:

      Aitäh, usun ise ka, et kell on disainilt mõnes mõttes klassika ja elab/sobib nii 15a tagasi kui ka nüüd.

Lisa kommentaar

