Veel üks pruutpaar…

Nagu juba lubasin, siis üks pruutpaar on mul veel esitleda. See on väikeseks kingituseks minu vanemale õele, kel on täna pulma-aastapäev. Püüdsin tabada samat stiili ja värvitoone, mis olid sel tähtsal päeval ning tibakene lisasin omalt poolt lisaks ka. Seeliku osa idee sain sellest klipist, kuid kuna ma ei tahtnud seda väga kohevaks ajada, siis murdsin ruudukesi hoopis mitte kolmeks vaid kaheks, nagu siin videos.

juuli2015avepruutpaar1 juuli2015avepruutpaar2

juuli2015avepruutpaar3 juuli2015avepruutpaar4

juuli2015avepruutpaar5

Palju õnne Teile!

Veel üks pruutpaar… on saanud 4 vastust

  1. Veskiemand ütleb:

    Ai sa oled super! Mina nii tubli pole olnud. Kuid laisklemises kindel meister, see kindlamast kindlam 😆

    • miokas ütleb:

      No ma lihtsalt veel puhkuse ajast samal lainel. Nüüd nädalake tööl juba käinud ja tunnen, kuidas hoog raugeb. Üritan siiski end tegevuses hoida.

  2. Ave ütleb:

    Aitäh kallis õeke! Vat see oli üllatus🙂 Tulen läbi varsti!

Lisa kommentaar

