19. juuni 2006

Tegin õe tuttavale tellimise peale paar mütsi.
Tüdrukule tegin sellise roosa ja edeva:

  

Sooviks oli, et see oleks pealt õhuline. Võtsin siis ette ühe linikumustri ja üritasin asja edendada. Tahtsin tegelikult kogu mütsi na hõreda teha, aga see muster ei hakanud mul sobival ajal kausiks tõmbama, seega tegin vägisi ja siis kui mulle sobis 😛
Ääre panin sel korral meelega lokitama ja minu arust selline korrapärane lokitamine kukkus täitsa kena välja.
Kaunistuseks sai tehtud minu esimene nn pärliloom. Ei olnudki see mässamine väga keeruline. Kristella oli ka kohe elevil ja tahtis samasugust nikerdada. Tema liblikas on siiski veel pooleli, seega esitlen seda hiljem kunagi. Tal oli esiti plaan see seinale panna, kuid hiljem juba tekkis praktilisem plaan juukseklambri näol. Eks näis, kas ta siis sellega ükskord valmis ka saab. Liblika punumise õpetuse leiad siit.

Poisile sai aga nokats:

Alustades võtsin ette Aet’i õpetuse ja otsustasin selle ära proovida. Minul sama jämedat lõnga polnud, seega tuli juba jooksvalt kohandusi teha. Kui noka tehtud sain, ei jäänud rahule ma selle hoidvusega ja nii tuli hakata ise “jalgratast leiutama”. Tulemus sai selle võrra parem, et jäin ise rahule ja Krissu, kes mul pildistamisel ja mõõtmisel modelliks oli, ka mütsi heaks kiitis.

Veel sai õele sünnipäevaks nikerdatud üks kaelakee tema oranzhi topi juurde:

Selle juurde ütleks vaid nii palju, et kogemused tulevad proovides ja harjutades. Kui selle töö lõpetanud olin, tuli mitu teist mõtet, kuidas tulemus ehk parem ja efektsem oleks olnud. Lammutama siiski ajapuudusel ei hakanud ja õele meeldis ka selline versioon.

Lisa kommentaar